Alien: Covenant Yaratık: Covenant

Sorun Bildir
Serinin Filmleri

YORUM YAZIN (14)

  

  1. @WJ yönetici

    Korece gömülü alyazılı sürüm kaldırıldı ve Film HD 1080P olarak yenilendi, keyifli seyirler…

    Beğenme: 0 Beğen: 1
  2. Ozan ziyaretçi

    Dakika 50. Bu kadar saçma, bilimden yoksun bir filmi daha ne kadar izleyebilirim bilmiyorum. Üstelik fazla alışıldık, fazla klişe. Bilim kurgu filmini cidden bilim kurgu yapan şey, atılacak yeni bir adımın ne olacağını bilmemenizdir. Oysa herşey tahmin edilebilir ilerliyor.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  3. @balta Yeni Üye

    eror loading media file could not be played sorunu alıyorum ne yapmam lazım?

    Beğenme: 0 Beğen: 0
    • @kursat yönetici

      Anlık bir sorundu sorun düzeltildi.

      Beğenme: 0 Beğen: 0
  4. mehmet ziyaretçi

    film harika. beğenmeyenler serinin bir önceki “PROMETHEUS” filmini mutlaka izlesin. bu onun devamı şeklinde. prometheus’u çok beğenmiştim. bu da çok iyi. filmde mantık hataları arayanlar; gezegene inince yok element araştırması yapmamışlarda yok kask takmamışlarda falan filan; yahu adamlar o safhaları çoktan aşmış. ne elementi. marsa sondaj yapmaya mı gidiyorlar. daha gezegene inmeden atmosferi ölçecek teknolojide olsun bir zahmet (şimdi bile mümkün). bir önceki filmi mutlaka izleyin. eleştirileriniz kaybolacaktır.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  5. @LordianHoneyborn çaylak

    Harika bir film ama sonradan açılıyor

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  6. blah blah blah ziyaretçi

    1 saat izledikten sonra daha fazla dayanamadım. asırı sıkıcı.

    Beğenme: -1 Beğen: 0
  7. @Mustafa.Keml.Ataturk Yeni Üye

    Yaratık 1,2,3 hepsini izlemiştim o döneme nazaran birazdaha iyiydi.Sadece BilimKurgu,Korku ve Gerlimi vardı.Fakat bu filme bakınca hiçbir mantıklı bir açıklama yok.BilimKurgu filimleri yabboz gibidir sırasıyla olayları bir araya getirip bir bütün oluşturmak gerekir veya bir BilimKurgu filmin’de çok fazla mantık,zeka aramak gerekmez sadece keyfini sürmen gerekir.Bu film’de ise hiçbir bütünliyeci bir anı yok.Hiç bilmediğim bir gezegene gidiyorsun araştırma yapıyorsun,deneyler yapmıyorsun.Yaşam belirtisi ola bilecek bir sinyalin üzerine gidiyorsun bu çok saçma,gezegene iniyorsun hiç astranot kıyafeti olsun,kask,özel ekipmanlar “araştırmak için”hiç biri yok,hiç bilmediğin bir gezegene gidiyorsun orada dünya yapımı bir yemek buluyorsun”BUDAY”onun araştırmasını yapmak yerine koklayıp gidiyorlar.Nasıl bir uzay,yeni çağ filmi bu.En boktan uzay filmin’de bile tayfalar bir gezegene inince orada 1000 tane araştırma yapıyor.Toprağı,suyu,bitkileri,ağaç kabuklarını,köklerini önerline gelen herşeyi araştırıyorlar.Burada niye hiçbirini yapmıyorlar.Çok fazla eksiklik vardı filim’de.Yani bu filme “ÇOK İYİ BİLİM KURGU FİLMİ,BİLİM KURGU FİLİMLERİNİN BAŞ TACI”demeyin lütfen anlamı yok filmin

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  8. Squirtle ziyaretçi

    Helal olsun adamlara nasıl bi cesaretse bütün alien serisinin senaryosu aynı.

    Spoiler içeren alan!
    Canavarla savaş gemiye bin gemide canavar çıkar.

    Aliens vs Predator 1 izlenir sadece gerisi çöp.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  9. Ali Bilgin ziyaretçi

    Hayatımda izlediğim en kötü bilim kurgu filmi.

    Beğenme: -1 Beğen: 0
  10. Oldu :)) ziyaretçi

    Alien serisinin başı diyebilirim. Anlaşılan daha önceki filmlerindeki bütün olaylar bu filmden sonra gerçekleşiyor gibi.
    Güzel bir bilimkurguydu.

    Beğenme: 0 Beğen: 0
  11. Mehmet Ertuğrul ziyaretçi

    Filmde bazı mantık hataları var
    Hiç bilmediğin bir gezegene gidiyorsun ama maske takmıyorsun,sözde bilim insanı olan bu insanlar kapılabilecek virüsleri umursamıyor,böyle saçma şey olabilir mi ya.Ayrıca biri enfekte olmuş burnunun dibine kadar giriyorsun bilmediğin bir virüs bu sonuçta hiç önlem almadan müdahale edilir mi.Basit bir operasyonda bile maska takılıyor.Macera olsun diye yapılmış felsefesi olmayan bir film olduğunu düşünüyorum,yinede izlenir ama puanım 5/10

    Beğenme: -1 Beğen: 0
    • Deno ziyaretçi

      Gemici mantığıyla Titanic izlenmez

      Beğenme: 0 Beğen: 3
  12. @gurelit Yeni Üye

    çok iyi film. bilimkurgu ve gerilimin bayrak tutanı. ilk filmini izlemeyenler önceliği ona versin. hayvan gibi film yapmışlar.

    Beğenme: 0 Beğen: 0